FANDOM

Görev

Adı

Roman

Johnson

Görev

Sırası

1
İçin... Roman Johnson
Yer Los Santos
Ödül 100$ + Saygı
Açar

After a Long Period (Mission)

Görevde

Bulunanlar

Carl Johnson

Roman Johnson

Ballas Üyeleri

"Roman Johnson" görevi GTA Gangsta Life'ın bir misyonudur. Oyundaki ilk görevdir. Görev Los Santos'un kuzeyindeki Los Santos Otogarı'nda başlar ve Grove Sokağı'nda son bulur. 

Ara VideoEdit

Carl Johnson, Liberty City'den Los Santos'a annesi Sue Johnson'un ve kardeşi Roberto Johnson'un cenazesi için gelir. Carl'ı araba garından abisi Roman Johnson alacaktır. Carl bir süre bekler ve sonra Roman, kırmızı Admiral  marka bir arabayla gelir. 2'li ilk önce selamlaşırlar ve Roman, Carl'ın yanındaki banka oturur... 

Carl : Hey dostum naber ? Edit

Roman : Biliyorsun Carl. Aptal bir çete ve bilmeni isterim ki artık eski Grove Street veya Los Santos Vagos yok.  Carl : Biliyorum dostum. Liberty City'deyken duyduklarıma göre Los Santos'u yönetiyorlarmış. Roman : Biliyorum Carl. Her neyse. Ryder ve Smoke seni görmek isteyeceklerdir.

2'si ayağa kalkarlar. Roman'ın arabasına doğru yürürlerken birden 2 tane Elegant marka araba Roman ve Carl'a doğru sürmeye başlar. 2'side son anda kendilerini yana atarlar.

GörevEdit

Oyuna yeni başladığınız için hiç silahınız yoktur. Bu görevdeki amacınız arabanızı ve içindeki Roman'ı diğer 2 araç, arabanızı patlatmadan Grove Street'e götürmek ve bu yolda Roman'da diğer arabalara silah sıkarak size yardımcı oluyor. Otogar, Grove Street'e yaklaşık 100 metre uzaklıktadır. Bu yolu arabayı patlatmadan tamamlayıp Grove Street'teki kırmızı noktaya getirirseniz görevi tamamlarsınız. 

Roman : Hey Carl. İşte evin anahtarları git ve biraz dinlen. Sonra benim eve gel. Dovard ve Mark seni gördüklerine sevineceklerdir.Edit

Carl : Tamam dostum.