FANDOM

Görev

Adı 

After A Long Period

Görev

Sırası 

2
İçin... Roman Johnson
Yer Los Santos
Ödül 350$
Açar

Decision (Mission)

Görevde

Bulunanlar

Carl Johnson

Roman Johnson

Clara Johnson

Dovard Stark

Mark Chandler

"After a Long Period" görevi GTA Gangsta Life'ın bir misyonudur. Oyundaki 2. görevdir. Görev Grove Sokağı'ndan başlayarak Los Santos Ulusal Mezarlığında son bulur.

Ara Video (1.)Edit

Carl Johnson cenaze günü, kaldığı evin yanındaki abisi Sweet Johnson'un evine gider. Sweet tam kapıdan çıkacakken Carl ile kapıda karşılaşır. Bir süre üzgünce bakıştıktan sonra Sweet'in Kırmızı Admiral'ına doğru yürürler.

Görev (1.)Edit

Görevde amacınız Sweet ile beraber cenazenin yapılacağı Los Santos Ulusal Mezarlığına gitmektir. Yaklaşık 1 km. uzaktaki mezarlığa gidip arabayı kırmızı işaretli yere götürürsünüz.

Ara Video (2.)Edit

Carl ve Sweet yan yana cenazenin yapılacağı alana girerler. Dovard Stark, Mark Chandler ve Clara Johnson'da ordadır. Carl önce 8 yıl sonra gördüğü Dovard, Mark ve Clara'yla selamlaşır. Ardından 5'ide sıra halinde yavaş adımlarla mezarın kazıldığı alana giderler. Carl, annesi ve kardeşinin resimlerine bakarken mezara toprak dökülür. Clara ve Sweet ağlamaya başlar, Carl ise resimlere bakarak eski günlerinden bazı şeyler hatırlar.

Görev (2.)Edit

Bu sefer Carl, Roman'la beraber Clara, Dovard ve Mark'ıda arabayla tekrar Grove Sokağına arabayla bırakır.

Dovard : İyimisin ahbap ?Edit
Mark : Evet CJ kötü gözüküyorsun. İstiyorsan seni Grove'nin arkasındaki hastaneye götürebilirim.Edit
Carl : Ov hayır istemem. Bu arada Sweet... Bizim eve ne yapacaksın ?Edit

Roman : Tam olarak ne yapacağımdan emin değilim Carl fakat büyük ihtimal satarım yada bizim çeteden birine veririm.

Carl : Düşündümde Liberty City'de herşey kötüye gidiyor. Ne yapacağım hakkında bir bilgim yok ve para kazanmak için görevleri aldığım kişi 1 ay önce öldü. Şu an piçin tekinin işlerini yapıyorum.

Roman : Carl dostum istersen burda kalabilirsin. Yani Grove Street'i eski günlerine döndürmek zor olacak gibi. Düşünüyorum da iyi bir şoföre ve iyi silah kullanan birisine ihtiyacım var.

Carl : Emin değilim Sweet. Grove Street'in geri dönmesi gerçekten çok zor fakat bana ihtiyacınız varsa kalabilirim.